ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

میان بولت آب بند

میان بولت های آب بند پلاستیکی قطعاتی مقرون به صرفه و کاملاً اقتصادی برای آب بندی محل عبور بولت از داخل بتن می باشند که هزینه این نوع آب بندی را حداقل تا 5 بار کاهش می دهند.

میان بولت های آب بند پلاستیکی متشکل از قطعات زیر می باشند:

مخروطی: 2 عدد در هر میان بولت
رابط: 2 عدد در هر میان بولت
لوله آجدار pvc: 1 عدد با توجه به طول
آب بند کننده لاستیکی ساده: 1 عدد در هر میان بولت
آب بند کننده لاستیکی لبه دار: 2 عدد در هر میان بولت
میان بولت آب بند پلاستیکی با توجه به داشتن قطعات مونتاژی ساده، به راحتی می تواند در طول های مختلف تولید شود. در طراحی قطعات آن در بخش رابط میان بولت (به صورت دندانه دار) و لوله pvc (به صورت مضرس) شده در نظر گرفته شده است که درگیری خوبی با بتن داشته باشد. نکته قابل توجه در مورد این محصول این است که به لحاظ ساخته شدن قطعات اصلی از مواد اولیه پلی ونییل کلراید (p.v.c) هیچ گونه واکنشی با بتن انجام نمی دهد.

میان بولت آب بند فنری

میان بولت های فلزی دارای دو مهره فنری خاص در دو انتها هستند که بولت ها به راحتی به آن ها متصل می شوند، این میان بولت ها به همراه دو مخروطی ناقص پلاستیکی، تامین کننده ی فاصله بین دو پانل و تحمل کننده ی فشار جانبی بتن می باشند.

میان بولت آب بند فنری {میان بولت آب بند فلزی} میان بولت آب بند فنری که بسته به ضخامت دیوار اندازه آن قابل تغییر خواهد بود و توسط بولت و مهره و واشر به پشت بندهای عمودی متصل می شود. میان بولت آببند فنری در دو نوع  دنده درشت و دنده ریز تولید می شود.

میان بولت آب بند چدنی

میان بولت چدنی به روش ریخته گری تولید، و از جنس چدن نشکن (داکتیل) می باشد. این میان بولت با قرار گرفتن در وسط دیوار بتنیِ سازه های آبی و مهار شدن توسط دو بولت از دو طرف، در حین نگه داشتن قالب بتن های دو طرف دیوار، مانع عبور آب از حفره ایجاد شده می گردد .

میان بولت آب بند چدنی (مغزی آب بند چدنی) در سازه هایی به کار می رود که نیاز به آب بندی دارند . اندازه میان بولت آببند چدنی ثابت است و توسط بولت های تمام رزوه و مهره و واشر به پشت بندهای عمودی قالب فلزی بتن متصل خواهد شد و پس از پایان مراحل بتن ریزی و میان بلت آببند چدنی در بتن مدفون خواهد شد

1

مراحل نصب قطعات میان بلت آب بند پلاستیکی :

مرحله 1 : پس از قرار دادن میان بلت پلاستیکی در داخل سازه قالب بندی عملیات بتن ریزی انجام می گیرد .

مرحله 2 :پس از دکفره سیستم قالب بندی ، مخروطی های دو طرف از سیستم میان بولت جدا شده و یک استاپر ساده به داخل لوله هدایت شده و دو استاپر لبه دار از دو طرف در داخل دو سر لوله نصب می گردد .

میان بولت آب بند

مرحله 3 : حفره باقی مانده از خروج مخروطی های پلاستیکی ، توسط گروت پر می گردد.

میان بولت آب بند

مخروطی میان بلت آب بند فلزی

این قطعه در دو سر انتهای میان بلت آب بند فلزی استفاده می گردد .

میان بولت آب بند

 

تعداد در کیسه ضخامت میلگرد مدل
packing Bar size Model
1000 16 – 18 mm Conefix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 4 =

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟