ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

اسپیسر بتن مخصوص

اسپیسر بتن مخصوص

اسپیسر بتن

در مقاله اسپیسر بتن به طور کامل به توضیح اسپیسر بتن پرداختیم و انواع آن را نام بردیم و مختصرا هر یک را توضیح دادیم انواعی از اسپیسر ها هم به اسپیسر مخصوص معروف هستند که در ادامه انواع آنها را توضیح می دهیم .

برای اطلاع از خصوصیات اسپیسر های بتن مقاله خصوصیات اسپیسر بتن را مطالعه فرمایید .

اسپیسر های مخصوص به سرعت تولید شده و تا حد زیادی برای خواسته و مطابق با نیاز شما طراحی می شوند . ما اسپیسر های بتن را در اندازه های سفارشی و اشکال مختلف تولید و عرضه می کنیم برای سفارش انواع اسپیسر بتن و همچنین مشاوره در زمینه کاربرد و انتخاب اسپیسر بتن با ما تماس بگیرید .

اسپیسر بتن

پروفیل پشتیبان

یک اسپیسر بلوک است که به عنوان پشتیبان از قالب داخلی و برای حمایت از بالا و پایین استفاده می شود  این اسپیسر برای پاسخگویی به نیاز های پروژه های شما تهیه شده و دارای مقطع مربع یا مستطیل شکل با ابعاد مختلف است و دارای شیار و سوراخ هایی برای حمایت و تقویت است .

اسپیسر بتن

اسپیسر دیافراگمی

این اسپیسر بتن برای کاهش تقویت سازه ی پیش ساخته استفاده می شود . از اسپپیسر دیوار دیافراگمی برای پشتیبانی از سطح و سطوح جانبی مخروطی استفاده می شود . در مرکز آرماتور اسلاید شکافی تعبیه شده است .

اسپیسر بتن

اسپیسر بتن برای حفاظت از آتش

این اسپیسر بتن توسط موسسه تحقیقات آلمان برای تونل جاده استفاده گردید . این اسپیسر بتن برای جلوگیری از حرارت بیش از حد استفاده می شود دمای بحرانی مورد استفاده 300 درجه سانتیگراد است و برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن بخش وسیعی از بتن در طول یک آتش استفاده می کند . کاربرد این اسپیسر برای حفظ و پوشش بتن از آتش استفاده می شود .

اسپیسر بتن

 

تقویت و محافظت انتهایی

یک نوع دیگر از اسپیسر بتن برای تقویت انتها به کار می رود و شامل  یک سیلندر ساخته شده از الیاف
بتن و رول پلاک پلاستیکی برای تثبیت عمودی می باشد .

اسپیسر بتن

اسپیسر بتن مورد نیاز:

تبریز صنعت با سالها تجربه در زمینه تولید انواع اسپیسر بتن آماده ارائه راه حل برای انواع مشکلات شما در زمینه اسپیسر بتن است چنانچه در پروژه ای به اسپیسر بتنی نیاز دارید می توانید از مشاوره کارشناسان ما بهره بگیرید .برای خرید اسپیسر بتن با ما تماس بگیرید.

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟