ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

دستگاه خاموت زن تبریز صنعت

خاموت زن

خاموت به آرماتورهای عرضی گفته می شود که برای مقاومت در برابر برش و پیچش به دور آرماتورهای طولی و اصلی در شناژها بسته می‌شود.از آرماتوربندی به منظور قوی ساختن ساختمان، پل، سد و … استفاده می‌شود، آرماتور بند با بستن میلگردها به هم توسط سیم آن هارا به هم متصل می‌کند.

خم و برش میلگرد و خاموت زن که در گذشته به سختی و به صورت دستی انجام می شد امروزه به وسیله دستگاه هایی که برای این منظور تولید  شده اند انجام می شود .

دستگاه خاموت زن تبریز صنعت به صورت کاملا اتوماتیک عمل خاموت زنی را با بیشترین دقت و  کمترین مقدار دور ریز انجام می دهد  . دستگاه خاموت زن تولیدی تبریز صنعت با الگو برداری از نمونه های اروپایی و برطرف نمودن ایرادات دستگاه های مشابه موجود در بازار  ، با کمترین وزن و استهالک و بکارگیری قطعات مرغوب ساخته شده و از  بالاترین بازدهی برخوردار است.

دستگاه خاموت زن تبریز صنعت به علت وزن سبک آن از قابلیت حمل و نقل بالایی برخوردار بوده و همچنین با توجه به ابعاد مختلف آن می توان آن را برای انواع پروژه ها با توجه به نیاز خود تهیه نمود ، همچنین این دستگاه به نسبت کارکرد آن از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد .

در دستگاه خاموت زن تبریز صنعت امکان ذخیره بیش از 60 شکل 2D در پایگاه داده آن وجود دارد که موجب می شود بدون هیچ مانعی اشکال مختلف را به راحتی و به طور مداوم پردازش کند.برای میلگردهایی که تغییر سایز دارند با تنظیم پیچ دستگاه می توان به راحتی به نتیجه مطلوب رسید .

دستگاه خاموت زن توانایی تولید خاموت در اندازه ، ابعاد و اشکال مختلف را دارد و همچنین توانایی تولید خاموت از میلگرد تا سایز 14 را دارد .قابلیت تنظیم سرعت و کشش میلگرد از دیگر امکانات این دستگاه می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی ها و مشاوره برای خرید دستگاه خاموت زن و دستگاه خم و برش میلگرد با 04132858192 تماس بگیرید.

 

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟