ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

دستگاه خاموت زن

یکی از ماشین آلاتی که در صنعت استفاده می شود دستگاه خاموت زن می باشد استفاده از میلگرد و خاموت از اجزاء اصلی مورد استفاده در امور ساخت و ساز و عمرانی می باشد که عملا کار ساخت و ساز بدون این ابزار عملا بی نتیجه می باشد .پس همواره نیاز به دستگاه و ماشین آلاتی برای خم برش میلگرد و خاموت زن بوده است . در گذشته این عمل به صورت دستی انجام می پذیرفت که عملی سخت و طاقت فرسا بوده است اما با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها اقدام به تولید دستگاه خاموت زن و خم برش میلگرد کردند .

صنایع تبریز صنعت نیز از شرکتهایی است که در زمینه ساخت دستگاه خم برش میلگرد و خاموت زن سابقه و فعالیت گسترده ای دارد و دستگاه خم برش میلگرد و خاموت زن تبریز صنعت از کیفیت بالایی در مقایسه با اکثر دستگاه ها موجود در بازار برخوردار است.این دستگاه ها برای انواع پروژه های ساختمانی ، عمرانی ، سد سازی برای استفاده در تیراژ بالا مناسب بوده و با کم ترین میزان دور ریز و دقت بالا خاموت  و میلگرد مناسب را فراهم می کند .

از ویژگی های دیگر خاموت زن تبریز صنعت اتوماتیک بودن آن می باشد که موجب می شود تنها به فردی برای نظارت نیاز باشد .در این دستگاه تمامی مراحل خاموت زنی توسط دستگاه انجام می پذیرد که  باعث می شود در وقت صرفه جویی شده و این کار راحتتر و با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود . خاموت زن با برق تک فاز و سه فاز موجود می باشد که با توجه به ابعاد و نیاز کاری خود می توان خاموت زن مناسب خود را تهیه کرد . همچنین برای مشاهده ویژگی های دیگر ، دستگاه خاموت زن را مطالعه کنید .

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟