ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

ماله پروانه ای

ماله پروانه ای

male3

ماله پروانه ای از انواع ماله ها می باشد . ماله پروانه ای برای مسطح کردن سطوح استفاده می شود . برای خرید ماله پروانه ای ، اطلاع از قیمت ماله پروانه ای ، روش کار با ماله پروانه ای و اجاره ماله پروانه ای با ما تماس بگیرید .

بهره گرفتن از تکنولوژی در دنیای صنعتی امروز میزان کارایی و کیفیت پروژه های در دست احداث را افزایش داده وبه همان میزان زمان صرف شده را کاهش میدهد، از دیرباز استفاده کردن از نیروی انسانی در ساخت و سازها متداول بوده است ولی امروز با احداث پاساژها وسالنهای بزرگ قدرت انسان به تنهایی کافی نمی باشد .

بدون دخالت علم در صنعت زمان اتلاف شده بالا میرود واز آن جهت کارها بسیار کند پیش میروند، پی وریشه ی ساختمان همواره ازجمله مهمترین قسمت های ساختمان سازی میباشد .بتن در استحکام ساختمان های امروزی نقشی غیر قابل انکار دارد ، شرکت تبریز صنعت بادر نظر گرفتن شرایط ساخت و ساز در ایران که ساخت اماکن تجاری در سطوح گسترده بسیار قابل توجه میباشد اقدام به واردات ماله پروانه ای کرده

است ، ماله پروانه ای با تیغه های ۶۰.۹۰.۱۲۰ وقابل تعویض کارایی بسیار بالایی در هموار سازی ویکدست کردن سطوح بتن ریزی شده در مساحت های گسترده مثل پاساژها یا پارکینگ ها دارد .

این شرکت با ادغام علم با تجربه ی کار آفرینان این مرزوبوم وبهره گرفتن از آخرین دست آوردهای روز جهان با واردات انواع ماله های برقی در انواع کیفیتهای برتر از کشورهای صادر کننده مثل کره، ژاپن،سنگاپور خرید برترین برند عرضه شده در کشورهای مبدا وپیشرو در این زمینه مثل و عرضه ی آن در بازار داخلی ایران دسترسی شما هم میهنان عزیز به hoopt, copaz,mikasa دست آوردهای برتر جهان را آسان کرده است .

خرید ماله پروانه ای :

تبریز صنعت به عنوان پیش تاز ترین شرکت ایرانی در زمینه ی ساخت و ساز و ارایه محصولات با کیفیت در این زمینه ، خرید ماله پروانه ای ، اجاره ماله پروانه ای و انواع ماله های برقی را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب و ارزان در اختیار متقاضیان ومشتریان قرار میدهد،این شرکت در نظر دارد تا آخرین و جدیدترین دستاوردهای این صنعت را به شما هم میهنان عرضه دارد .

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین قیمت فروش ماله پروانه ای ، ماله موتوری و ماله برقی  و نحوه ی خرید محصولات ارایه شده و آشنایی با روش کار با ماله پروانه  با شماره تلفن های   04132858192 –   04132858193  تماس حاصل فرمایید .

 

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟