ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

کاتر بتن بر

کاتر بتن بر

جهت برش آسفالت و بتن با ضخامت ۵ الی ۲۰ سانتیمتر
قدرت موتور متفاوت بوده و از ۱۳ الی ۲۴/۵ اسب بخار
دارای تیغ های برش به قطر 35-45 سانتیمتر
در دو مدل بنزینی و دیزلی
وزن ۸۰ کیلوگرم

kater

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در بسیاری از پروژه های ساختمانی نیاز به برش بتن داریم رایج ترین روش در این زمان برش بتن به وسیله کاتر بتن می باشد .
دستگاه کاتر بتن راکف بر نیز می نامند .
در زمان گذشته عملیات برش بتن انجام نمی گرفت بلکه سازه بتن با روش سنتی ها تخریب میگردید . اما امروزه و با پیشرفت های حاضر عملیات برش بتن که میتوان آن را روش نوینی نامید در بسیاری از پروژه های ساخت و ساز  استفاده می شود .استفاده از تیغه بتن بر ،  دستگاه کاتر بتن بر نیز به همین سبب و به علت مزایایی که نسبت به دیگر روش های برش بتن دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

در چه زمانی باید از برش بتن استفاده کرد؟
در گذشته و قبل از پی بردن به مزایای برش بتن شاید نیاز به برش بتن به اندازه الان احساس نمی شد . اما در زمان حاضر با وجود مزایای  این روش که در ادامه این مقاله نیز بیان شده است ،این روش بسیار پرکاربرد گشته است . و همین امر موجب افزایش فروش کاتر بتن بر شده است . از جمله دلایل استفاده از کاتر بتن بر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
1- مشکلات اجرای پروژه که در زمان نقشه خوانی به وجود آمده است .
2- تغییرات پس از ساخت در شکل سازه
3- در زمانی که بتن به علت گیرایی نهایی قابلیت شکل پذیری خود را از دست داده است .
4- سختی پیاده سازی دقیق طرح

در این مواقع درصورتی که نخواهیم از برش بتن به روشهای همانند استفاده از تیغه کاتر استفاده نماییم باید به تخریب کل سازه بپردازیم . روشی که در گذشته استفاده می شد . وروش مناسبی نبود .
مزایای برش بتن :
عدم ضربه به فونداسیون
عدم نیاز به تخریب کل سازه
عدم ایجاد آلودگی صوتی
دقت در برش

انواع روش های برش بتن:
برش به وسیله اسپیلتر
اسپیلتر وسیله ای بسیار پرقدرت می باشدکه بانیروی زیاد سخت ترین سنگ ها  را فرو میپوشاند.
برش به وسیله کاتر بتن بر
کاتر بتن بر یا کف بر متداول ترین روش در زمینه می باشد . در این روش به وسیله تیغه بتن بر برشهایی تا عمق 40 سانتیمتر حفر می شود .
 انواع کاتر بتن بر  : کاتر بتن بر برقی و دیزلی می باشد . برش با تیغه بتن بر  در مقایسه با دیگر روش ها دارای مزایایی همانند صافی سطح برش خورده و دقت بالا در کار است .
برش با سیم الماس :
این روش نیز یکی از روش های نسبتاجدید می باشد که از سرعت بالایی نیز برخوردار است . همچنین توانایی انجام برش در مکان ها و سطوح مختلف را نیز دارد .

برش توسط سوراخکاری در بتن :
در این روش نیز بااستفاده از ایجاد سوراخ هایی در بتن برای عبور کابل های برق ، تاسیسات ساختمانی و لوله های آب و گاز به برش بتن میپردازند . این سوراخکاری را می توان در سطح آسفالت ، آجر ، بلوک سیمانی و … انجام داد.

فروش کاتر بتن بر :
شرکت تبریز صنعت به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه صنعت با سالها سابقه فعالیت دارد و به فروش انواع دستگاه های ساخت و ساز می پردازد .
فروش کاتر بتن بر با کیفیت یکی دیگر از خدمات این شرکت می باشد که با مناسب ترین قیمت و با بهره گیری از با کیفیت ترین ابزار به فروش می رساند . از مزایای کاتر بتن بر تبریز صنعت کیفیت بالای تیغه بتن بر می باشد . همچنین باوجود طیف بالای  انواع کاتر بتن بر شما می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید .
با بهره مندی از مشاوره متخصصان تبریز صنعت از بین انواع کاتر بتن بر ، کاتر بتن بر مناسب برای پروژه خود را انتخاب نمایید .
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟