ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

کاربرد اسپیسر بتن

کاربرد اسپیسر بتن

افزایش حجم میلگرد بر اثر زنگ زدگی و خوردگی موجب افزایش 3 تا 5 برابری حجم میلگرد می شود که آن را می توان مهم ترین عامل تخریب سازه های بتنی دانست .خوردگی موجب کاهش سطح مقطع میلگرد و عدم چسبندگی و جداشدن آرماتور می شود.برای جلوگیری از خورگی باید از کاور و پوشش میلگرد استفاده نمود .اسپیسر بتن مهمترین ابزار برای رسیدن به پوشش بتنی است . در لغت اسپیسر به معنای فاصله گذار است که مابین میلگرد و قالب را پر می کند . از انواع اسپیسر بتن می توان به اسپیسر های پلاستیکی بتن اشاره کرد که برای رعایت پوشش میلگرد ها در سازه هایی مانند دیوارها ، پی ها و سایر احجام بتنی قابل استفاده می باشد و در پروژه های ساختمانی به وفور استفاده می شود . اسپیسرها ضمن بالا بردن کیفیت سازه ها به سرعت اجرای عملیات ساختمانی تیز کمک می کنند. برای اطلاعاتی در مورد اسپیسر بتن نوشته اسپیسر بتن را مطالعه فرمایید . اسپیسر ها از سه نوع ماده اصلی ساخته شوند : پلاستیک ، موادسیمانی و مفتول های فولادی . مواد ساخت باید دارای دوام یکسانی هنگام قرار گیری در بتن داشته باشند .
مزایای استفاده از اسپیسر بتن
اسپیسر بتن از خوردگی میلگرد جلوگیری می کند.همچنین از بروز آتش سوزی تا حدی جلوگیری می کند و موجب ارائه مناسب انتقال تنش از بتن به میلگردهای فولادی می شود . عدم دانش و عدم پیروی از استاندارد ها موجب تسریع خوردگی می شود .استفاده از اسپیسر در ایران رواج یافته و با ایجاد کاور و پوشش های دقیق و در نظر گرفتن استاندارد های بین الملی می توان از بروز خوردگی میلگرد تا حد زیادی جلوگیری کرد . اسپیسر نباید هیچ آسیبی برای بتن یا آرماتور ایجاد نماید .

اسپیسر ها با توجه به محل استفاده و بار وارده بر آن ساخته می شوند و به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله اسپیسر کفی یا مثلثی ، اسپیسر دیواری و یا گرد ، اسپیسر دایره ای ، اسپیسر شیار دار و…
تبریز صنعت آماده ارائه انواع اسپیسر بتن , اسپیسر دیواری , پلاستیکی برای استفاده در موقعیت های مختلف می باشد.

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟