ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

تخته چند لایی ضد آب

تخته چندلایی ضد آب

تخته چند لایی ضد آب یکی از تولیدات شرکت معتبر تبریز صنعت می باشد . برای تهیه تخته چند لایی ضد آب ابتدا ابتدا باید چوب را به لایه های نازک برش داد . سپس این لایه ها را با چسب به هم چسبانده و با فشردن تخته چند لایی و سه لایی درست می کنند . از تخته چند لایی ضد آب در صنعت استفاده های بسیاری می شود .

تخته چندلایی ضد آب

در تخته های چندلایی از چوب های گرد بینه درجه یک استفاده می شود . همین امر کیفیت این چوب ها را بالا می برد . به همان نسبت قیمت آنها نیز بالا می رود . در کشور های پیشرفته به علت کیفیت بالای این تخته ها استفاده از آنها بسیار رواج دارد . اما در کشور ما بیشتر از نئوپان استفاده می شود .
برای ضد آب نمودن ، تخته چندلایی به آن چسب فنول اضافه می کنند . تخته چند لایی ضد آب در صنایع خاص و خانه های چوبی استفاده می شود .

با استفاده از چسب ملامینه می توان تخته چندلایی را ضد رطوبت نمود . به طور کلی می توان گفت از تخته چند لایی ضد رطوبت برای مصارف داخلی و از تخته چندلایی ضد آب برای مصارف خارجی استفاده می شود .

نوع چوب در تخته چندلایی ضد آب :

برای تهیه تخته چندلایی ضد آب می توان از چوب های مختلفی استفاده نمود . به طور کلی از چوب های بهتر در لایه های روی استفاده می شود .
چوبی خوب است که گره و نواقص در آن کمتر باشد . چوب ها را براساس کیفیت آنها به a ,b , c, d تقسیم بندی می کنند . چوب a از کیفیت به مراتب بالاتر برخوردار می باشد که تبریز صنعت از این نوع چوب برای تخته چندلایی ضداب خود استفاده می کند .

تخته چندلایی ضد آب

مزایای تخته چند لایی ضدآب :

افزایش پایداری و مقاومت مکانیکی و فیزیکی
مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
عایق صوت و حرارت
قابلیت تغییر شکل و خم کاری

کاربرد تخته چندلایی ضد آب :

تخته چندلایی ضد آب دارای کاربرد بسیاری می باشد . واگن سازی ، مبلمان ، دکوراسیون ، قایق سازی ، هواپیما سازی ، ساخت خانه ها و …می توان از تخته چندلایی ضد آب استفاده نمود .
برای اطلاعات بیشتر در مورد موارد مصرف و کاربرد و همچنین آخرین قیمت تخته چندلایی ضد آب با ما تماس بگیرید .

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟