ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

پوشش های حفاظتی و کفپوش ها

sakht سخت کننده بتن Top Cement

تاپ سمنت پودری است که در رنگ های مختلف تولید شده و به منظور ایجاد استحکام و مواد ضد سایش در هنگام عملیات بتن ریزی و کف سازی کارخانجات صنعتی ، انبارها و پارکینگ ها بر روی بتن اعمال و توسط ماله مخصوص پرداخت میگردد . تا سطح نهایی کفپوش یکپارچه بهداشتی ، زیبا و مقاوم گردد.

 

 

 

 

kafposhکفپوش های صنعتی Industrial Flooring

کفپوش های با مقاومت مکانیکی، سایشی، شیمیایی بسیار زیاد بر پایه رزین اپوکسی ، پلی اورتان ، پلی یوریا و یاسیمانهای پلیمری که به صورت یکپارچه در رنگ های زیبا و متنوع جهت سالن های صنعتی ، بیمارستانی پارکینگ ها و صنایع نظامی تهیه و اجرا میگردد.

 

 

 

 

posheshپوشش حفاظتی پلی یوریا Polyurea Coating

پلی اوره یا پلی یوریا محصولی نوین با مقاومتهای مکانیکی، سایشی، شیمیایی فوق العاده می باشد که دارای زمان خشک شدن و قابلیت بهره برداری سریع و انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و به عنوان پوشش حفاظتی در صنایع آب و فاضلاب ، نظامی، شیمیایی نفت و گاز و حمل و نقل کاربرد گسترده ای یافته است.

 

 

 

 

 

poshesh2پوشش حفاظتی بیتو کوت  Bitu Coat

مایعی شفاف بر پایه قیر ، حلال ، پلیمر و رزین دارای چسبندگی زیاد و مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالا جهت حفاظت فوندانسیون مدفون در خاک و سازه های بتنی و فلزی در معرض رطوبت و املاح خورنده

 

 

 

 

 

rangرنگ ها و پوشش های صنعتی Industrial Coating

شامل رنگهای بتن ، پرایمر، لایه میانی ، روکش نهایی و لاکهای صنعتی بر پایه سیلیکون ، رزین اکریلیک، اپوکسی، پلی اورتان و وینیل استر میگردد که جهت حفاظت سطوح داخلی و خارجی ساختمان ، استراکچر و مخازن های فلزی و بتنی به کار میرود.

 

 

 

 

ayeghعایق حرارتی

پوششی با مقاومت حرارتی بالا که در انواع مختلف تولید میشود و به منظور عایق نمودن سطوح ساختمانی و صنعتی و جلوگیری از اتلاف انرژی بر روی آنها اعمال شده و در تنش های دمایی دچار ترک خوردگی و جدا شدگی نمی گردد.

 

 

 

 

 

rang2رنگ عایق Flexi Coat

پوششی تک جرئی با قابلیت نفوذ ناپذیری زیاد، چسبندگی فوق العاده و انعطاف پذیری بالا که در رنگهای متنوع تولید و عرضه میشود علاوه بر زیباسازی و رنگ آمیزی سازه ، باعث آب بندی استخر ها، حوضچه ها، دیوارهای غربی و سرویس ساختمان ها شده و در تنش های دمایی و سازه ای دچار ترک خوردگی نمیگردد.

 

 

 

 

penetronپنترون  Penetron

پنترون (نفوذگر) پودری از نسل جدید مواد آب بندی بوده که پی از نفوذ در درون بتن و تشکیل کریستال ، کلیه منافذ و خلل و فرج را پر کرده و بتن را از جهات مثبت و منفی آب بندی می نماید، این محصول جهت آب بندی استخرهای بتنی، برج های خنک کننده لوله های بتنی آب و فاضلاب و چاله آسانسور بکار میرود.

 

 

 

 

aniآنی گیر سیمان Quick Cut

محصولی با قابلیت گیرش سریع بوده که به منظور جلوگیری از نشست شدید آب در عملیات ترمیم و آب بندی از جمله چاله آسانسور ها، مخازن و دیوارهای خیس به تنهایی و یا همراه محصول پنترون استفاده استفاده میگردد . قابل ارائه در انواع مایع و پودری

 

 

 

 

 

razinرزین آب بندی

مایعی شفاف با خاصیت کشسانی و واتر پروف می باشد که به منظور آب بندی مواد پودری از قبیل انواع ترمیم کننده ، پودر بند کشی و ملاتهای ماسه سیمان به آنها اضافه شده و سیستم پایداری را تشکیل می دهد.

 

 

 

 

 

 

sealسیل کوت Seal Coat

خمیری آماده مصرف بر پایه قیر، پلیمر و حلال با قابلیت چسبندگی عالی بر روی سطوح سیمانی ، فلزی ، آجری و گچی که با ایجاد قشری انعطاف پذیر، امکان عملیات همزمان ترمیم و آببندی منابع فلزی و بتنی و یا اصلاح سطوح ایزوگام شده قبلی را فراهم می سازد.

 

 

 

 

zedasidسیستم ضد اسید

سیستم های ضد اسید جهت حفاظت سطوح مختلف بتنی و فلزی در برابر مواد خورنده اسیدی و قلیایی در شرایط دمایی مختلف در انواع متنوع پوشش های رزینی ، لیمینت ضد اسید ، سرامیک ضد اسید ، رابر لاینینگ و سیستم های ترمو پلاستیک تامین و اجرا می گردد.

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟