ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

دستگاه خم برش میلگرد

دستگاه خم و برش میلگرد

دستگاه خم برش میلگرد برای برش و خم کردن قطعات ارائه شده است.عضو خم شامل یک پین خم فعال است که توسط یک سیلندر هیدرولیک حرکت می کند پین خم از داخل و خارج با یک گیره به قطعه پشتیبانی متصل شده است.هنگامی که کلمپ یکی دیگر از سیلندرهای هیدرولیک به سمت قطعه می رود قطعه مورد نظر خم می شود.

عضو برش شامل یک عضو برش ثابت و یک عضو برش متحرک است که در یک سمت نصب شده اند. اعضای برش شامل یک حافظه می باشند که در قطعه گنجانده شده است.این سیلندر هیدرولیک حرکت را برای عضو برش فراهم می کند همانطوری که عضو برش متحرک در تراز وسط قرار دارد . دستگاه خم و برش میلگرد ممکن است به یک وسیله نقلیه مانند لودر برای استفاده از قدرت هیدرولیکی آن متصل شود و یا ممکن است شامل یک منبع قدرت مستقل باشد. ویژگی های ایمنی آن از جمله ایمنی سوئیچ قطع و وصل دستگاه است که توسط یک وسیله نقلیه لودر امن تر است.

دستگاه خم و برش میلگرد اغلب در تقویت سازی ساختمان برای کار بتن ( تقویت میله های فولاد در بتن ) به کار می رود این کار بسیار آسان است معمولا در محوطه سازی، هنر و پروژه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که در آن فلزات نسبتا آسان خم و یا برش داده می شوند میلگرد ها معمولا در قطر 1 و یا ½ اینچی به فروش می رسند که می تواند با دست خم و یا برش داده شوند. در قطر بزرگتر میلگردها معمولا نمی توان این کار را انجام داد و باید دستگاهی وجود داشته باشد تا بتوان میلگردها را خم و برش داد که اصولا در تجارت یا خدمات صنعتی وجود دارد که معمولا نیاز به تجهیزات تخصصی مانند قیچی هیدرولیک و گوشه های گرد وجود دارد.در اینجا ما به میلگرد ½ اینچی می پردازیم که در واحدهای مسکونی و محوطه سازی به کار میرود.

مراحل دارای تجهیزات ایمنی است میلگرد می تواند تیز و سنگین باشد و می تواند در هنگام برش جرقه ایجاد کند .عینکهای محافظ چشم، پیراهن آستین دار، شلوار بلند، دستکش ها و چکمه های محکم در هنگام خم و برش میلگرد لازم است.پس از آن محیط کاری را باید فراهم کنید میلگردها معمولا میله های طولانی هستند 20 تا 40 پا طول دارند با توجه به طول آنها در برش زدن ممکن است جرقه ایجاد شود پس باید در پوشیدن لباس دقت شود پس از آن باید به دقت اندازه گیری کنید ممکن است در چند بار اول خم و برش میلگرد را درست انجام ندهید به خاطر اندازه گیری غلط که ممکن است انجام دهید ممکن است یک برش کوتاه تر و دیگری بلندتر باشد که می تواند در خم کردن آن مشکل به وجود بیاورد.برای اندازه گیری می توانید آن را با موم یا مداد رنگی مومی ویا گچ دقیق اندازه گیری کنید تا در هنگام برش و خم دچار مشکل نشوید.

برش میلگرد را می توانید با یک تیغه (اره آهنی) یا یک تیغه فولادی یا اره نواری انجام دهید. میلگرد برش داده شده همیشه داغ وتیز است بنابراین بهتر است برای احتیاط از دستکش استفاده کنید.

حال که شما یک قطعه برش داده شده دارید می توانید با اهرم آن را خم کنید به این صورت که محل میلگرد به روی زمین قرار می گیرد و با استفاده از یک لوله فلزی آن را خم کنید به طوری که داخل لوله برود و سپس پای خود را در محل خم قرار داده و با فشار دادن به صورت پایدار و محکم با پای خود تا زمانی که میلگرد به اندازه دلخواه شما خم شود.

از طرف دیگر خم و برش میلگرد وقت طولانی می گیرد و ممکن است آنگونه که مشتریان بخواهند نباشد شرکت هایی وجود دارد که این توانایی را دارند تا میلگرد های استاندارد را برای مشتریان در انواع مختلف تولید کنند. داشتن میلگردهایی با انواع خم و برش موجب صرفه جویی در وقت و فضا است.در کارهای سنگین این تجهیزات بسیار باصرفه است چون میلگردهایی با اندازه برش و خم دلخواه برای پروژه های کوچک و بزرگ در کار ساخت و ساز به کار می رود می توان سفارش داده و با اندازه دقیق استفاده کرد کارخانه ها می توانند میلگردهایی با انواع برش و خم،بسته نرم افزاری،بسته بندی دقیق برای پروژه ها ارسال کنند که باعث سرعت راندمان کار می شود.

دستگاه خم و برش میلگرد مربوط به یک فلز تشکیل دهنده دستگاه است که بیشتر آن را به یک دستگاه قابل حمل و قادر به برش و خم قطعه مخصوصا میلگرد تبدیل می کند که با استفاده از یک تک سیستم هیدرولیک میله های مختلف را تنظیم می کند.در اغلب موارد میلگرد مورد استفاده در ساخت و ساز برای کمک به تقویت سازه های بتنی باید قطع و یا خم شود که با استفاده از این ماشین انجام می گیرد با این حال اکثر گوشه های گرد میلگرد باقی می ماند که با استفاده از پیچ ها در محل کار ثابت می شوند.واحد های بزرگ قبلا در کارخانه به شکل میلگرد برای حمل و نقل و استفاده در محل کار ساخته می شود به طور کلی در کارخانه با استفاده از یک دستگاه جداگانه هر یک از قطعات میلگرد خم و برش داده می شوند بنابراین در سیستم های هیدرولیک کوچکتر نیاز است که میلگرد بین دستگاه خم و برش میلگرد و محل کار منتقل شود.

در اینجا وسیله نقلیه ای مانند لودر عبارت است از هدایت ترمز ماشین که شامل خدمات لیفتراک، بالابر، لودر تراکتور و سایر وسایل نقلیه که شامل یک سیستم هیدرولیک است برای سهولت در توضیحات دستگاه خم و برش میلگرد در درجه اول در هدایت مینی لودر تمرکز می کنیم.مینی لودر طراحی شده برای زمین های ناهموار و توابع آن است که شامل سلاح قاب لودر برای بالا و پایین بردن شیء توسط سیلندرهای هیدرولیک است همان سیستم هیدرولیکی که در دستگاه خم و برش میلگرد وجود دارد در عمل برای تجهیزات مکمل و عملی توسط لودر انجام می گیرد.در نتیجه هدایت مینی لودر در وسایل نقلیه چند منظوره تکامل یافتند و فایل های پیوست بیشتری برای لودر طراحی شد.

نمونه هایی از فایل هایی پیوست شامل سطل واژگون کننده، ماشین آلات جارو کشنده، ماشین آلات خورنده،خدمات تماس، زاویه تیغه و چنگال پالت است.سایر وسایل نقلیه لودر شامل سلاح قاب لودر است که در جلوی وسایل نقلیه قرار می گیرد و توسط سیلندرهای هیدرولیک بالا و پایین می رود.این سیستم قدرت هیدرولیکی ممکن است در تجهیزات کمکی خودرو لودر به کار گرفته شود علاوه بر این به طور معمول فایل پیوست رها شدنی اجازه اتصال سریع تجهیزات کمکی را به لودر می دهد از جمله بسیاری از لیفتراک ها که در حال حاضر برای زمین های ناهموار طراحی شده اند.

مربوط به هنر : شرکت های بسیاری برای ساخت دستگاه خم و برش میلگرد تلاش کرده اند و همچنین تلاش های بسیاری برای تجهیزات خودرو لودر با استفاده از سیستم های هیدرولیکی بوده است. با این حال این تلاش ها برای دستگاه خم و برش میلگرد با استفاده از یک تک سیلندر هیدرولیکی استفاده نمی شود و بیشتر وسایل به یک  دستگاه خم و برش میلگرد متصل به دستگاه لودر است که با استفاده از سیستم هیدرولیکی می باشد اما این سیستم قدرت دستگاه را نشان نمی دهد.

بر این اساس هدف از این اختراع ، ارائه یک دستگاه خم و برش میلگرد است. خم و کاهش یک یا چند قطعه که می توان اندازه میلگرد را با قطرهای مختلف تنظیم کرد . سیستم قدرت هیدرولیک در اثر خم و برش میلگرد با استفاده از یک تک سیلندر است که هر دو کار خم و برش را انجام می دهد. عملیات خم و برش میلگرد توسط یک قطعه برای خم و یک قطعه برای برش است که در وسیله نقلیه لودر نصب می شود ممکن است این سیستم، قدرت هیدرولیکی مستقل داشته باشد یا ممکن است یک تریلر سازگار در پشت وسیله نقلیه متصل شود تا کشیده شود و یک قفسه حامل برای ذخیره سازی و حمل و نقل به وجود آورد که شامل یک ساختار پشتیبانی قبل ارتقا برای حمایت از قطعات کار است.

دندانه دار کردن قطعات برای حمل و نقل آن بهتر است این کار کم هزینه، امن و ساده در اجرا است. اختراع دستگاه برش و خم کن میلگرد شامل یک قاب پشتیبانی،عضو خم شده و یک عضو برش است. عضو پشتیبانی یا قاب پشتیبانی برای دریافت و نگهداری قطعات سازگار است.عضو خم متحرک با قاب پشتیبانی همراه است به همین ترتیب عضو ثابت و عضو متحرک هردو با قاب پشتیبانی همراه است عضو خم متحرک است به عنوان تماس و حرکت قطعه که از جایگاه اول به جایگاه دوم می رود.

یکی دیگر از جنبه های دستگاه برش و خم میلگرد در بالا توضیح داده شد که برای اتصال جابجایی در یک لودر است.جنبه بیشتر این اختراع یعنی دستگاه خم و برش میلگرد شامل مراحل انتخابی قطعه کار در یک عضو پشتیبانی است که عضو ثابت قطعه را حرکت می دهد به سمت عضو قابل حمل که توسط عضو اجرایی ساپورت می شود.

شرح مختصری از شیوه های اجرایی و اهداف و ویژگی های دستگاه خم و برش میلگرد با توجه به نقشه های متصل:

1.دیدگاه دستگاه برش و خم میلگرد

2.مقطع جانبی گرفته شده در امتداد خطوط دستگاه خم و برش میلگرد در اول کاهش یافته سپس موقعیت آن در امتداد خطوط آمده است.

3.دیدگاه متناوب در راس برش عضو که حدود 90 درجه است

4.دیدگاه شماتیک که پشت دستگاه خم و برش میلگرد را نشان می دهد.

5.دیدگاه شماتیک از سیستم هیدرولیک و ایمنی برش را نشان می دهد.

6.دیدگاه دستگاه خم و برش دندانه دار

7.دیدگاه بخشی از خم و برش میلگرد در خودرو لودر که نشان دلبستگی نسبی آن برای ایمنی است.

در حال حاضر به طور کلی یک دستگاه خم و برش میلگرد برای خم و برش قطعات وجود دارد این دستگاه شامل عضو برش،عضو خم که هردو به قاب پشتیبانی متصل هستند توسط اجزای اجرایی فعال است که در دستگاه خم و برش میلگرد مربوط به پیوست جابجایی در یک خودرو لودر است.

همانطور که قبلا گفته شد از لودر به عنوان هدایت ترمز ماشین نامبرده شده است که خدمات آن عبارتند از لیفتراک،بالابر،لودر تراکتور و سایر وسایل نقلیه که شامل یک سیستم هیدرولیک است که قادر به قطع و دریافت دوباره آن است توضیحات زیر شامل یک مینی لودر است این اختراع دقیقا به این دستگاه محدود نمی شود و ممکن است بر روی هر تعداد انواع خودرو لودر اعمال شود .در حال حاضر این اختراع کاربرد گسترده ای دارد و ممکن است بدون یک وسیله نقلیه لودر مورد اشاره قرار گیرد. ممکن است توسط خود سیستم هیدرولیک مستقل و یا از منابع توان هیدرولیک در حالت حمل و نقل استفاده می شود یا ممکن است در یک موقعیت بدون حرکت استفاده شود.در شرح زیر استفاده از اصلاح قطعه کار آمده است که نمونه هایی شامل میلگرد یا چیزهایی نسبتا نازک و دراز است که توسط دستگاه خم و برش میلگرد ،خم و برش یا چیده می شود.

علاوه بر این همانطور که در توضیحات آمده است خم شدن در یک سطح عمودی اتفاق می افتد با این حال دیده می شود که دستگاه خم و برش میلگرد به راحتی می تواند به خم شدن در سطح افقی بپردازد.دستگاه خم و برش میلگرد شامل قاب پشتیبانی، عضو خم و عضو برش و عضو اجرایی است اگر چه قاب پشتیبانی ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد اما شامل پایگاه، پشتیبانی عمودی و پایه عمودی است بنابراین هر دو سیستم هیدرولیکی به عنوان عضو اجرایی دستگاه خم و برش میلگرد ارائه شده است ترجیحا سلاح های پشتیبانی در اسلاید شیار فرم است که درلغزش سوار شدن بلوک جود دارد.سیلندرهای هیدرولیکی ممکن است به واسطه یک سیستم هیدرولیکی مستقل به روی دستگاه خم و برش میلگرد نصب شده باشد.اندازه ساخت و ساز بلوک های کشویی و اسلاید شیار فرم به گونه ای است که حرکت بلوک را به حرکت خطی محدود نمی کند همانطور که نشان داده شد یک ساخت و ساز ممکن است در هر بازوی پشتیبانی وجود داشته باشد .

ساختار دستگاه خم و برش میلگرد در ساخت و ساز، اغلب میلگردهای مختلف با اندازه و شکل مختلف ارائه می دهد قبلا کار برش و خم میلگرد توسط کارگر انجام میشد به همین خاطر شانس بالایی در عدم دقت و ناکارآمدی وجود داشت .بسیاری از چالش های دیگر در روند ساخت و ساز وجود دارد مثل در دسترس بودن به موقع مواد،کمبود نیروی کار ماهر،ضایعات دفع شده و غیره.باید دستگاه خم و برش میلگرد وجود داشته باشد تا به اندازه دلخواه و دقیق میلگردها برش داده شوندو یا خم شوند.این کار باعث صرفه جویی در سرعت انجام کار و صرفه جویی در پول و زمان است.

دستگاه خم و برش میلگرد و قطعات میله ای شکل دارای یک سر خم کن با یک سر گردش در محور چرخش است و برش آن مربوط به یک قطعه برش در هواپیما یا دستگاهای صاف کن است.

امروزه در صنایع ساختمان و امور زیربنایی استفاده از بتن و میلگرد متداول بوده است و به نسبت سایر سازه ها مقرون به صرفه تر است. دستگاه خم و برش میلگرد ها در جهت تقویت ساختار بتن و جبران مقاومت کششی داخل آن به کار می رود.

مردم روش های بسیاری را برای خم و برش میلگرد کشف کرده اند با این کار میله های فولادی تقویت می شوند و با دوام هستند و برای ساختار و پشتیبانی سیستم های جامد برای ساختمان های بتنی ایجاد می شود میلگرد در میله های فولادی طولانی هستند و باید به درستی اندازه گیری و خم شوند و سپس آنها را در محل نصب کنند.پیمکاران راه های بسیاری را برای دستگاه خم و برش میلگرد در نظر گرفته اند در حالی که ابزارهای تخصصی برای این فرایند وجود دارد.

اگر شما فاقد تجهیزات مناسب و کافی باشید برای خم و برش میلگرد شما به این ابزارهای هوشمندانه نیاز دارید.باید در هنگام کار ایمنی را رعایت کنید و در هنگام استفاده از میلگرد بسیار مراقب باشید قدرت برش میلگرد را دست کم نگیرید. دستگاه خم و برش میلگرد در وهله اول برای حذف قفل و حلق آویز و زنجیر به کار می رفتند نیروی برش به تنهایی برای ریز ریز کردن فولاد کافی است اما کمک می کند تا یک قطعه میلگرد تمیزتر و سرعت برش بالاتری داشته باشد و به اندازه دلخواه میلگرد را برش یا خم دهید.

استفاده از یک اره گرد برای برش در اکثر ماشین آلات الزامی است استفاده از یک تیغه الماس برای اطمینان از کیفیت کار و کاهش و جلوگیری از مشکلات دیگر الزامی است. فرایند ذوب اغلب لبه میلگرد را ناهموار می کند به یاد داشته باشید که کار با مشعل اغلب طول می کشد و هزینه بسیاری دارد برش با دست هم بسیار وقت گیر است و امنیت زیادی ندارد. استفاده از یک تیغه برای برش که در دستگاه خم و برش میلگرد وجود دارد بسیار کار هوشمندانه ای است. خم میلگرد نیز بسیار کار آسانی است که با استفاده از یک نوار و یک لوله در دستگاه خم و برش میلگرد وجود دارد استفاده می شود. قرار دادن یک چوب در شکاف،بستن نوار و استفاده از یک لوله فولادی برای خم شدن و سپس استفاده از گرما از طریق یک مشعل که به فولاد نشکن اضافه می شود و سپس با استفاده از لوله میلگرد را خم می کنند.

با این حال یک میله دیگر به عنوان خم کننده روی ورق پشتیبانی قرار می گیرد صفحه پشتیبانی اساسا سفت و سخت است به طوری که می توان از از حرکت میلگرد در طول فرایند خم جلوگیری کرد. قطعه کار ممکن است در اندازه های مختلف با قطرهای مختلف باشد علاوه بر این قطر میلگرد ها تفاوت است که می تواند در تکرار زاویه خم تاثیر بگذارد.با توجه به انواع قطعات کار اندازه ها و تناقض هایی در قطر اسمی آنها وجود دارد.دستگاه خم و برش میلگرد شامل خم شدن پین به جای قطر قطعه کاراست. محور نسبی حرکت ، حرکت دستگاه خم و برش میلگرد شامل یک بلوک کشویی دوم شبیه به بلوک های کشویی متصل به پایان است.

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟