ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

دستگاه خم و برش میلگرد

از میلگرد در شبکه بندیها و تقویت کننده ها و حتی لوازم تزئینی مانند فرفوژه کاربرد دارد . بیشترین کاربرد میلگرد در صنعت راه و ساختمان می باشد . میلگرد ها دارای جنسهای مختلفی بوده و برحسب خواص و کاربرد شان از میلگرد مناسب برای هر کار استفاده می شود . برای استفاده از میلگرد باید آن را به اندازه و شکل مورد نظر خود برید و خمیده کرد . خم و برش میلگرد در گذشته به صورت دستی انجام می شد .برای خم و برش میلگرد با قطر کم می توان به صورت دستی اقدام کرد اما برای استفاده گسترده تر و راحت تر از دستگاه خم و برش میلگرد استفاده می شود .

برای خم و برش میلگرد در سایزهای مختلف از دستگاه خم و برش میلگرد استفاده می شود .با استفاده از دستگاه خم و برش میلگرد ، می توان میلگرد را در اشکال هندسی گوناگون مانند خم چنگالی ، خم گونیا ، خم عصایی و … شکل داد . تبریز صنعت تولیدکننده دستگاه خم و برش میلگرد و خاموت زن در انواع مختلف می باشد ، استفاده و نگهداری از این دستگاه راحت می باشد . و برای پروژه های ساختمانی در مقیاس بزرگ ، پل ها ، نیروگاه ها و .. می توان از دستگاه خم و برش میلگرد استفاده می شود .

در دستگاه خم و برش میلگرد تبریز صنعت از تیغه فولاد مخصوص استفاده می شود که با توجه به جنس مرغوب و کیفیت بالای آن می توان سالهای متمادی از آن استفاده کرد.همچنین این دستگاه از نیروی برش فوق العاده ای برخوردار می باشد . خم و برش میلگرد باید مطابق نقشه انجام شود. خم کردن میلگرد به روش سرد انجام می شود . نباید برای خم کردن میلگرد از حرارت استفاده کرد. سرعت خم کردن میلگرد متناسب با نوع فولاد و دمای محیط انتخاب می شود. برای مثال در هوای سرد باید از سرعت خم کردن کاست ، همچنین هنگام استفاده از میلگرد های با مقاومت بالا و دارای قطر بیشتر نیز سرعت خم کردن را کاهش دهید زیرا در این حالت میلگرد ها قابلیت شکل پذیری خود را از دست می دهند و خم و برش میلگرد کار مشکلی خواهد بود.
در صورتی که شکلی که برای خم کردن میلگرد در نظر دارید پیچیده باشد باید قبل از خم و برش میلگرد شکل آن را به اندازه ی واقعی ترسیم کنید تا در هر مرحله بتوانید به راحتی کنترل کنید .همچنین قطر میلگرد قبل از خم کردن به وسیله دستگاه خم و برش میلگرد باید به دقت اندازه گیری شود .

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟