ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

صنعت چوب و تخته روسی

صنعت چوب ، عامل مهمی در اقتصاد روسیه، به ارزش حدود 20 میلیارد دلار در سال است. روسیه دارای بیش از یک پنجم از جنگل های جهان می باشد که موجب می شود آن بزرگترین کشور جنگل در جهان باشد.تخته روسی تبریز صنعت از تکه چوب نرم، کاج آنگارا و بولتن کاج اروپایی سیبری ساخته می شود. کاج آنکارا و کاج اروپایی سیبری به علت ویژگی های برتر به طور گسترده در تولید تخته روسی به کار می روند.
کاج آنکارا نام تجاری جنگل های منطقه است که در جنگل تایگا سیبری در آب و هوای مخصوص این منطقه رشد می کند . این کاج دارای طیف وسیعی از خواص با ارزش مانند : دوام بالا، مقاومت در برابر قارچ ها و لکه می باشد .
تخته روسی خوب چوبی است که گرما را حفظ کرده و در مقابل نوسانات شدید دما و رطوبت ایستادگی می کند . همچنین مقاوم در برابر ترک خوردگی است.کاج آنکارا دارای خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده است .
کاج اروپایی سیبری نیز خواصی مشابه کاج آنکارا دارد و دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت می باشد چوب آن دارای بافت زیبا و طیف رنگی غنی بوده و در برابر آتش مقاومت دارد
به علت خواص منحصر به فرد طبیعی از این چوب برای مبلمان و کالا های چوبی در سراسر جهان به وفور استفاده می شود . این نوع کاج دارای بزرگترین سهام جنگل در سیبری می باشد . صنعت چوب روسیه دارای صادرات گسترده ی این چوب می باشد .
کیفیت تخته روسی تبریز صنعت توسط گواهی fsc بین المللی و استاندارد های بین المللی تایید شده است .
مزیت های رقابتی تخته روسی تبریز صنعت:
در تولید محصول از چوب خام با کیفیت بالا استفاده می شود .
از ماشین آلات با کیفیت بالا و تکنولوژی های برتر جهانی برای عملیات اره ، خشک کردن و … استفاده می شود .
محصولات ما دارای طیف وسیعی می باشند .
همچنین ما از نیروهای کارآزموده و مجرب با تخصص بالا بهره می گیریم .

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟