ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور
ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور

شیلنگهای ویبره

شیلنگ ویبره بادی |  شیلنگ بادی ویبراتور  |  شیلنگ ویبراتور بادی

شیلنگ بادی یکی از ابزار های مورد استفاده برای رساندن هوای فشرده شده درون کمپرسور به ابزار بادی می باشد . در پروژه های ساخت و ساز پس از جایگذاری بتن مقداری هوا در کار محبوس می شود . این حبابهای ناخواسته چگالی بتن را کاهش می دهد و مقاومت بتن را نیز کاهش می دهند . از دیگر معایب این حبابهای هوا افزایش نفوذپذیری بتن و کاهش پیوستگی بین بتن و میلگرد می باشد .
به همین سبب باید با استفاده از روش هایی این هوا ها را خارج نموده و بتن را متراکم کرد . برای این منظور از شیلنگ ویبراتور بادی استفاده می شود که با ایجاد لرزش بتن را متراکم می نماید .
شیلنگ بادی ویبراتور بیشتر برای ابزارهای بادی که نیاز به فشار یا جریان مداوم هوا ندارند، استفاده می شود . شلینگ های بادی دارای انواع مختلفی از قطر و ضخامت است که با توجه به ابزار بادی باید مناسب ترین آن انتخاب شود .

ویژگی های یک شیلنگ ویبره بادی مناسب :

قابلیت انعطاف بالا و خاصیت فنری مناسب شلینگ
وزن پایین شلنگ بادی
مقاومت در فشار بالا
قابلیت کار در شرایط محیطی سرد و گرم
جمع شدن سریع و کامل
استحکام بال
عدم ترک خوردگی
تنوع بالا
و …

شیلنگ بادی ویبراتور به منظور ویبره نمودن بتن مورد استفاده افراد قرارمی گیرد . شیلنگ بادی در انواع مختلفی وجود دارد که برای استفاده صحیح باید نوع مناسب آن را انتخاب نمایید که قطر و ضخامت آن با ابزار مورد نظرتان متناسب باشد . برای اینکه ابزار شما افت پیدا نکند باید طول شیلنگ بادی ویبراتور به درستی انتخاب شود . مناسب ترین طول برای شیلنگ بادی 10 تا 15 متر می باشد . انتخاب طولی بیشتر یا کمتر از این بازه می تواند در کارکرد دستگاه شما تاثیرگذار باشد.  به طور کلی می توان اجزای آن را به سه قسمت تقسیم نمود . هد شیلنگ که پوکر نیز نامیده می شود  ، شیر پنوماتیک که در انتهای شیلنگ قرار دارد ، روکش شیلنگ

شیلنگ ویبراتور بادی در مقایسه با شیلنگ مکانیکی ویبراتور از کارایی بالاتری برخوردار است . سرعت عمل در شیلنگ بادی بالا بوده و کار کردن با آن راحت تر می باشد . همچنین شیلنگ بادی دارای طول عمر بالایی می باشد .

17 18

 

 

نحوه کار شلنگ بادی ویبراتور :

شلنگ بادی توسط نیرویی که از موتور تامین می شود شروع به کار می کند . این موتور می تواند بنزینی ، برقی و یا دیزلی باشد . این نیرو به وسیله فنر موجود در شیلنگ بادی به پوکر یا هد انتقال یافته و موجب لرزش آن می شود . این لرزش شیلنگ که داخل بتنی که تازه ریخته شده است ، قرار دارد  موجب یک دست شدن بتن می شود .
در عملیات بتن ریزی ممکن است تعداد زیادی حباب هوا در بتن ایجاد شود  که این امر می تواند موجب تضعیف بتن بشود . برای رفع این مشکل باید بتن صاف و یکدست شده و فارغ از حباب باشد . به همین منظور به وسیله ویبراتور بادی بتن را میلرزانند تا حباب ها کاملا از بین بروند .

ویبره کردن بتن را می توان در سه نوع قالبی ، داخلی و یا سطحی انجام داد . ویبراتور داخلی همان استفاده از شیلنگ بادی می باشد که یک فرد شیلنگ را دارای بتن خیس می کند و خارج می کند . این کار باید چندین بار انجام شود تا تاثیر خود را بگذارد .

تبریز صنعت به عنوان شرکتی نام آشنا در زمینه صنعت به تولید و فروش شلینگ بادی با کیفیت بالا می پردازد . شیلنگ بادی ویبراتور تبریز صنعت دارای دو عدد فنر فولادی نگهدارنده در دو سر اتصالات است که مانع شکستن شیلنگ ویبراتور بادی می شود .
تنوع بالایی از ضخامت و قطر شلینگ بادی موجب می شود شما انتخاب گسترده ای برای انتخاب داشته باشید و به راحتی و با بهره گیری از مشورت مشاوران ما شلینگ بادی ویبراتور مورد نظر خود را انتخاب نمایید . انعطاف پذیری بالا در برابر انواع شرایط فشار و آب و هوای مختلف از ویژگی های مثبت شیلنگ های ویبراتور بادی تبریز صنعت می باشد.
شیلنگ ویبراتور را به طور کلی می توان به سه دسته تقسیم نمود . شیلنگ ویبره مکانیکی ، شیلنگ ویبره برقی و شیلنگ ویبره پنوماتیک یا بادی که هر کدام از آنها هم دارای انواع مختلفی هستند
شیلنگ های ویبراتور در بازار به طور کلی به طول 4 الی 8 متر و در اندازه های 1 ، 1.5 ، 2 ، 2.5 و 3 اینچ به فروش می رسند . شیلنگ های ویبراتور بادی یا پنوماتیک هم در بازه طولی 2 الی 4 متر و اندازه های 1 الی 6 اینچ وجود دارند .
که شما با توجه به پروژه خود می توانید سایز مورد نظر خود را خریداری نمایید .

قیمت شیلنگ بادی

قیمت شیلنگ بادی ویبراتور بستگی به نوعی که شما برگزیدید متفاوت خواهد بود . همچنین کیفیت آن هم عامل تاثیر گذاری در قیمت شیلنگ بادی می باشد . تبریز صنعت برای رفاه و رضایت مشتریان خود قیمت محصولات خود را تا حد ممکن پایین آورده است .
شیلنگ ویبره بادی و به طور عملیات ویبراتور و متراکم کردن بتن هوا و آب اضافه در بین بتن را از بین برده و موجب می شود بتن به ماده ای شکل پذیر تبدیل شود که به راحتی شکل گرفته و فشرده شود . و ااین امر تاثیز بسیار خوبی دربالا بردن مقاومت بتن و افزایش کارایی و طول عمر آن دارد .

1

2 پاسخ

  1. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث
    ایجاد انگیزه براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − دو =

تلفن کارخانه
تلفن همراه 1
تلفن همراه 2
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟